2010. augusztus 29., vasárnap

Itt az ősz itt van újra.


Kedves Ismerőseim:)

Fájó szívvel, de megírom most utolsó soraimat. Lehet, hogy végleg elbúcsúzok, lehet, hogy csak egy időre. Majd idővel eldől...
Sok itt a fájdalom, sok itt az emlék, amit feledni szeretnék. Tovább kell lépnem, de úgy, hogy most egyes dolgokat eltemetek. Van amiket örökre, van amiket csak időre. Meghagyom a szépet a jót, de temetnem kell. Sokféle érzés kavarog most bennem...Tisztázni kell ezeket magamba, és hagyni, hogy egy-két érzés meghaljon.
Annyi minden történ ez elmúlt egy évben....Annyi fájdalom, annyi boldogság, annyi csalódás...El sem tudom mondani.....
Félek, nagyon félek, hogy képtelen leszek újra szeretni valakit...Szeretni valakit tiszta szívből és közel engedni az én szívemhez, és reménykedni abba, hogy nem töri össze.
Ez egy hosszú folyamat lesz...Megbízni valakiben és feltétel nélkül szeretni....

Fájt tegnap. Mintha újra kést forgatnának a szívemben. Én elfogadtam mindennel együtt...ezt kaptam érte...Egy fájó szív, ami darabokra hullott, és néha még mindig a szilánkok megsebeznek. ...


Búcsúzók tőletek, és köszönöm, hogy olvastátok a bejegyzéseimet, hogy mindig vártátok, hogy mikor írok újból.

Köszönet Dórinak<3 Rékának<3 Barbinak<3 Flórának<3 Nikinek<3 Annának<3 Akik mindig mindig mellettem álltak és támogattak akármi történt is.

Köszönöm, hogy vagytok nekem:):)

Sziasztok:) A ti Bettitekˇˇ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése