2010. augusztus 19., csütörtök

I'm a rockstar

Szijjasztok!

Nos, drágájim, miújság veletek itt augusztus derekán? Remélem mindenki kistrandolja magát még gyorsan a csúnya sulikezdés előtt...

Mi a csajokkal ezen a héten inkább a vidámparkot válaszottuk, ami hatalmas élmény volt nekem, mivel olyan játékokra is fel mertem ülni, amire azelőtt soha xD ez tőlem hatalmas szó ám! :D

*

Azt hiszem nyugodtan állíthatom, hogy az előző pár hétben nagyon jól éreztem magam.
Először is Bettikémmel fedeztük fel Hajdúszoboszló fürdőjét. Kezdtük rögtön egy éjszakai fürdőzéssel a fedett részben xP nagyon ott volt… csak néhány srácot hiányoltunk :P
Voltunk Nyíregyházán az állatparkban, ami nagyon jó volt! Imádom az állatokat, ezért számomra mindenképp hatalmas élmény volt látni őket :D pár aranyos egyedben néha magunkra ismertünk xD

Amikor pedig a szálláson voltunk csaptunk pár görbe estét, ami nagyon ott volt :D főleg az első, igaz Bettike? :D

Hazaérkezésünk után egy nappal, én pedig már mentem is tovább anyuékkal egy rokonlátogatással egybe kötött nyaralásra. Örültem, hogy láthattam az unokatesóimat, mert egy évben csak egyszer találkozunk sajnos, mivel ők Zalában vannak =(

Most pedig itthon vagyok, és már megvettem a suli kezdéshez szükséges cuccokat. Ez felettébb negatívan hatott rám, mivel már az iskola gondolatától is rosszul leszek :D
Inkább kiőrültködöm magam az utolsó pár hétben, és csak a jelenre koncentrálok, mert… most ez a fontos nekem. Hisz egyszer élünk ;)

Ma sajnos nem kaptok mélyen szántó gondolatokat, azaz… vannak, de nem ide valók most =)

"I'm a rockstar
Hey baby
I'm a rockstar
Hey baby

Big city
Bright lights
Sleep all day
long nights

Hey baby
I'm a rockstar
Hey baby
I'm a rockstar"

Dóry

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése