2010. augusztus 19., csütörtök

"Mosolyogni annyi, mint magunkról elfeledkezni mások kedvéért."

Hi Again:)

Remélem senki nem haragudott meg azért, hogy egy jó ideig nem írtam:) Sokszor megfordult a fejemben, hogy írni kéne, de fáradt voltam és néha jobb volt csak lazulni...mint írni:) Pedig higgyétek el lett volna mit:) Így a nyár vége felé azt mondhatom, h ogy eléggé zsúfolt nyarunk volt:D Csomó jó programmal:):)

Amiről igazán lemaradtatok az Szoboszló:P:P
Na az élmény volt Dórikámmal:D Első nap szakadt az eső:D Így kénytelenek voltunk elmenni esti fürdőzésre:P:P Kimondhatatlanul jó volt:D:D Főleg ami utána következett ugye Dóri?:P:P
Hát nem részletezem, hogy mik történtek:D:D Az elejét azért elmondom:P Fürdőkádba ülve mostunk fogat:P Gondolhatjátok mi történt utána:=:= Sok piszkos dologxdxdxd
Aztán voltunk Nyíregyházán ami igazán jó volt mert meglátogattuk az állatokat:P És néhány fajnál kommentáltuk kedves ismerőseinket:D Persze röhögve:D:D
De számomra a legjobb az aquapark volt:D:D Főleg amikor kiszálltunk a csúszdából és mindenki rajtunk röhögött ahogy végig sikítoztuk...:D:D

Kedden csajokkal meglátogattuk a vidámparkot:D Ami igazán jó élmény volt:P Mert sok olyan dologra felültem amire eddig még nem:) És leküzdöttem a félelmemet, ami nekem nagy szó:)

______________________________________________________________

Éreztétek már úgy, hogy mindent el akarsz felejteni még ha voltak benne jó pillanatok is? Tudjátok én most valahogy így érzek....Őszintén nem tudom miért...de megbántam nagyon sok mindent....sokak között ezt a blogot....Vagyis nem magát a blogot, hanem hogy a címét elmondtuk sok embernek.... Ez bánt a legjobban....Hogy a gondolataimat...a legmélyebb gondolataimat olyanokra bíztam akiknek közük sem volt hozzá....
Most így visszatekintve, sok mindent máshogy csináltam volna... De ezen már kár rágódni megtörtént...mert lehet hogy meg kellett hogy történjen...Hogy formáljon...és kialakítsa az igazi személyiségemet....Hogy tanítson, és hogy ráeszméljek arra, hogy mi az ami még nekem is túl sok, de mint kiderült nem lehetetlen.:)


El sem tudjátok képzelni, milyen jó volt egy hétig úgy lefeküdni, hogy nem gondolkoztam, kikapcsolt az agyam...és nem agyaltam és szinte nem is álmodtam..... Nem a múlton gondolkozni....Csak egy átlagos lánynak lenni, átlagos hibákkal...
Nem titkolom nagy terveim vannak az élettel. Nagy életre szóló tervek, amik az életem lesznek. Most még csak álmok...de a sajátjaim és senki nem tarthat vissza a megvalósításuktól:)


Csütörtök_*_


Ha már senki sem szeret, ha már senkinek sem hiányzol, gyere oda hozzám s én halkan a füledbe súgom: nekem sem kellesz többé...


Betttiiiiiiii:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése